piątek, 14 marca 2014

Slodkie leniuchowanie


 Od ponad tygodnia u mnie powyzej 20C i slonko w zenicie :)!!!
Wszystko budzi sie do zycia a wraz z tym wszystkim i JA !!!!
Och mam ostatnio tyle energii, tyle pomyslow, tyle planow :)... niemal kazda chwile spedzam na zewnatrz, chlone cala soba kazdy pojedynczy promyczek slonka !!!!
Uwielbiam te chwile !!!!
Oczywiscie gdy tylko siade na lezaku natychmiast mam towarzystwo, jak nie jeden to drugi:)...moje kolana sa dla nich niczym tron hihihi...
A wiec, chlonce razem ze mna to co daje mi dzis wiosna :)...




Moj kochany i wierny OCHRONIARZ :) 






I dama nieco inaczej :)...




 I ukochane spiochy !!!!!



Cudnie rozpoczetego weekendu kochani WAM zycze :)!!!!

2 komentarze:

  1. Te spiochy w sloncu maja nieziemsko! Ja tez wyobrazalam sobie, ze to mogloby byc juz lato, bo tak cieplutko u nas bylo. Choc tak naprawde to jeszcze zima... E, hiacynty piekne-moje tez zakwitly i nosa nie moge od nich oderwac! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zagladam spozniona ale z najwieksza radoscia czytam wasze komentarze i odpisuje pelna rumiencow ktore swiadcza o tym ze mam co nie co na sumieniu:)...a mam wyrzutu,ze tak pozno odpisuje dziekujac za wizyte!!!! Witaj Agus na mojej prowincji, pozdrawiam bardzooooo goraco:)!!!!

      Usuń